Scientific Games Casinos

scientific games logoYksi hämmentävämmistä ohjelmistokehittäjistä, Scientific Games eli SG Gaming on valtava yritys, joka on ostanut monia muita yrityksiä matkansa edetessä.

Hänen tekee niistä tytäryhtiöiden määrä, jotka toimivat sateenvarjonsa alla, mutta käyttävät edelleen omiaan. tuotenimet, mukaan lukien yksi, jolla on hyvin samankaltainen kuulostava nimi - SG Gaming on itse asiassa Scientific Games -osasto – katso, se on jo hämmentävää.

Siirrymme tähän tarkemmin myöhemmin, mutta toistaiseksi vain tiedämme, että Scientific Games on itse asiassa valtava kokoelma kokonaan omistamia, mutta yksittäisiä yrityksiä, jotka kaikki työskentelevät samaa tavoitetta kohti.

Nämä kaverit tekevät kaiken.

Las Vegasissa toimiva, mutta näennäisesti kaikkialla maailmassa toimiva Scientific Games ei pelkästään tee pelejä, vaan se tarjoaa myös ohjelmistoratkaisuja ja -alustoja, lottotekniikkaa ja fyysisiä peliautomaatteja, jotka toimitetaan. kasinoihin kaikkialla maailmassa.

Jos olet joskus viettänyt tunnin kasinolla, online- tai offline-tilassa, olet todennäköisesti nähnyt, jos et ole pelannut yhtä heidän pelistään.

Scientific Games Casino Sites

Scientific Games -tuotteet ja -palvelut

scientific games products

Pähkinänkuoressa Scientific Games tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden tarjota parhaita peli- ja lottotuotteita kasinoiden, vähittäismyyntipisteiden, ja verkossa.

Ne tukevat tätä valikoimalla teknologia-alustoja, asiantuntijapalveluita ja markkinointiratkaisuja, toiminnan tehokkuutta ja huippuluokan turvallisuutta.

Mutta mitä tämä tarkoittaa maallikon termein ?

No, tytäryhtiöidensä avulla he tarjoavat laajan valikoiman pelejä ja lottotuotteita, joita voidaan online-tilassa todellisessa maailmassa, ja heillä on myös tekniikka näiden tuotteiden integroimiseksi asiakkaan olemassa olevaan järjestelmään.

Tämän lisäksi heidän asiakkaat voivat analysoida suorituskykyä järjestelmiensä avulla ja sitten käyttää sitä. tiedot markkinointikampanjoiden ja tarjousten luomiseksi myynnin lisäämiseksi ja pelaajien rekisteröitymismäärän lisäämiseksi.

Voidaan tarkastella joitakin heidän tuotteitaan tarkemmin alla.

Vähittäismyyntikoneet ja peliterminaalit|| |144

scientific games machinesThis is a huge part of the business, and their SG Gaming division does a lot of the leg work here.

Asiakkaiden käytettävissä on kokonainen armeija erilaisia ​​peliautomaatteja, vaihtelevat suurista istumakoneista, joissa on mukaansatempaavampi tunnelma, niihin, joissa yhdistetään vanhaa ja uutta, kuten perinteisen vetovivun yhdistäminen nykyaikaiseen digitaaliseen visuaalisuuteen.

Nämä koneet ovat erittäin vaikuttavia Katso, mutta toinen osa heidän menestyksensä syy on heidän kykynsä tarjota eri tuotemerkkien monipuolisuutta heidän koneittensa kautta, suurelta osin heidän monien hankintojensa ansiosta.

WMS:n, Ballyn, Shuffle Masterin ja Barcrestin pelejä voidaan käyttää yhdestä koneesta, ja tämä yhdistettynä jokaisen päätteen huolelliseen suunnitteluun, mukavuuden, tyylin, jännityksen, ergonomian ja kaiken muun arvioiminen tarkoittaa, että niitä on vaikea voittaa.

Ne tarjoavat myös elektronisia pöytäpelejä tälle osastolle.

Lottotuotteet

scientific games lottery

Luultavasti monien online-kasinopelaajien tutkan alla Scientific Gamingin lottopuolella kaikki alkoi, ja heidän asiakaskuntansa on valtava. Ne tarjoavat arpajaispalveluita 150 eri maahan – se on noin 75 % koko maailmasta.

Puhukaa markkinaosuudesta…

Lisäksi ne toimivat kaikilla lottoalan alueilla, Olipa kyseessä digitaaliset, pika-arpajaiset, omat linkitetyt pelit, kuten Willy Wonka Golden Ticket, tai perinteiset arvontapelit, he tekevät paljon.

Tämä on myös yksi alue, jolla Scientific Games luo brändättyä sisältöä. käsittelee brändejä, kuten Monopoly, Betty Boop, Friends, Austin Powers ja jopa James Bond menneisyydessä.

Jälleen, yritys tekee paljon muutakin kuin vain valmistaa myymiään pelejä, ne tarjoavat myös vuosikymmeniä arvokkaita pelejä. analyyttisiä oivalluksia, jotka selittävät, milloin, missä ja miksi pelaajat päättävät pelata lottopelejä, sekä teknologiaa, jolla voidaan käsitellä kaikkea, mitä toteutusprosessin aikana ilmaantuu.

Vuosien varrella ne ovat olleet niin innovatiivisia. että heillä on nyt yli 3 000 patenttia teknisille ratkaisuilleen, aivan liian monta listalle tässä, mutta tarpeeksi osoittamaan, että he eivät koskaan lopeta luomista.

Heidän vuoden 2021 Sideplay Gamesin hankinta on tarvittaessa todiste siitä, että Scientific Games ei aio löysätä otettaan lottoalalla.

Kasinopelilaitteet

scientific games u spin machine Perustasolla Scientific Games suunnittelee ja valmistaa myös laitteita kasinoiden ja jälleenmyyjien käyttöön, vaikkakin edelleen omilla aloillaan.

Tämä sisältää muun muassa automaattiset ja jatkuvat sekoituskoneet, hakkurit ( koneet, jotka lajittelevat pelimerkit automaattisesti ja syöttävät ne takaisin jakajalle vastaaviin ryhmiin), älykorttikengät, jotka syöttävät jokaisen kortin automaattisesti jakajalle, ja jopa näyttöruudut näyttämään pelin tuloksia.

Myös muitakin ainutlaatuisia innovaatioita, kuten ruletti i-spin, jonka avulla pelaajat voivat laukaista rulettipallon itse painikkeen kautta, pakan analysointikoneita, monivuoroisia dropboxeja ja kaikenlaisia ​​muita hyödyllisiä kasinolaitteita ja vastaavia.

It’s not the must lucrative part of the business but it provides a healthy return nonetheless.

Scientific Gamesin omistamat tuotemerkit

Tämä ei ole missään nimessä lopullinen luettelo yhtiön kaikista hankinnoista vuosien varrella, mutta se korostaa tärkeimmät tuotemerkit, jotka jotkut teistä ovat kuulleet siitä.

WMS

wms logoWMS perustettiin 1990-luvun alussa (vaikka sen emoyhtiö juontaa juurensa 30-luvulle) ja oli suora kilpailija. alla olevasta Barcrestistä, joka valmistaa peliautomaatteja kasinoissa ja pelihallissa käytettäviksi.

He uskaltautuivat myös lottomarkkinoille, ja tämä oli yksi niistä asioista, jotka lopulta kiinnittivät Scientific Gamesin huomion, joka osti WMS:n ja heidän emoyhtiönsä. vuonna 2013.

Aiemmin he olivat olleet yksi pelipääteteollisuuden suurimmista uudistajista, joka siirtyi rohkeasti pois perinteisemmistä pelikaappityylistä ennen useimpia muita ja esitteli uusia ominaisuuksia ja tapoja pelata.

Mutta heidän lopullinen siirtymisensä verkko- ja mobiilimarkkinoille teki heistä vetovoiman yritysostoehdotus.

He olivat myöhässä puolueelle tässä suhteessa, koska he luottivat liian voimakkaasti aiempaan liiketoimintamalliinsa ja näkivät fyysisten koneiden myynnin laskun. Tämä teki niistä hyvän arvon Scientific Gamesille ja tarjosi samalla mahdollisuuden ottaa haltuunsa suora kilpailija.

Barcrest

barcrest logo Vuonna 1968 perustettu Barcrest aloitti vanhojen pelien valmistuksen. analogiset hedelmäkoneet, joita löytyy edelleen joskus pubeista ja klubeista.

Vuosikymmenten edetessä niiden tarjontaa päivitettiin ja ne omaksuivat digitaaliajan luoden matkan varrella ketään muuta kuin Rainbow Richesia, joka on edelleen yksi menestyneimmistä peleistään ja se on mukautettu moniin muihin uhkapelimuotoihin, mukaan lukien bingoon.

Liiketoiminta laajeni Eurooppaan vuosien varrella ja loi vuonna 2006 monikanavaista pelisisältöä, mikä antoi heille jalansijan nopeasti kasvavassa online-skenessä. Nyt heidän pelejään voitiin pelata verkossa, matkapuhelimilla ja jopa interaktiivisessa digitaalitelevisiossa.

Scientific Games osti Barcrestin vuonna 2011, ja siitä lähtien he ovat käyttäneet tämän yrityksen asiantuntemusta kykyjensä tehostamiseen, kun kyse on pelipäätteiden ja muiden luomisesta ja toimittamisesta.

SG Gaming

sg gaming logoYlhäältä seuraten SG Gaming on itse asiassa seurausta kahden Scientific Gamesin hankinnan yhdistämisestä: Barcrest ja The Global Draw.

Global Draw ostettiin aikaisemmin kuin Barcrest vuonna 2006, jolloin yritys oli lähes 10 vuotta vanha. Siinä oli maailman ensimmäinen laaja-alainen, keskitetysti määrätty pelijärjestelmä.

Sinulle ja minulle tämä tarkoittaa, että he pohjimmiltaan keksivät verkkopalvelinpohjaisen pelin, jonka avulla yritykset voivat "linkittää" pelipäätteitä kaikilla sivustoillaan keskitetysti ohjattu järjestelmä.

Se ei kuulosta isolta hommalta näinä päivinä, mutta vuoden 2006 primitiiviselle peliteollisuudelle se oli erittäin iso juttu ja muutti maiseman täysin sen suhteen, mikä oli mahdollista.

Oli ovela teko ostaa yritys juuri silloin, kun se alkoi todella kehittyä, ja yhdistämällä ne Barcrestiin kuusi vuotta myöhemmin Scientific Games sai molempien maailmojen parhaat puolet – pelivalmistajan vuosikymmeniä kokemus ja moderni teknologiayritys, joka voisi tehdä taikuutta näiden tuotteiden kanssa.

Ja niin vuonna 2012 SG Gaming syntyi.

Bally

bally technologiesBallyn nimi kuuluu matka takaisin puisten flipperien aikoihin. Itse asiassa Bally sai nimensä yhdestä näistä, peli nimeltä Ballyhoo.

Ballyn historia siitä lähtien tähän päivään on uskomattoman monimutkainen, mukaan lukien vihamieliset valtausyritykset, kenenkään muun kuin WMS:n tarjous ja lukuisia nimenmuutoksia, mutta lopulta Bally Technologiesista tuli tuotenimi.

Heistä tuli keskittyvät ja ovat edelleen fyysiseen pelikoneteollisuuteen ja ovat tehneet lukemattomia omia hankintoja vahvistaakseen kykyjään, ja he jopa keksivät kaikkien aikojen ensimmäisen kaarevan HD-näytön muiden voittojen joukossa.

They have won plenty of awards along the way too, adding four to the trophy cabinet in a single year in 2014.

Tämä riitti pistämään pian Ballyn vuonna 2014 ostaneen Scientific Gamingin korvat. sen jälkeen, kun he lisäsivät WMS:n luetteloon. He maksoivat 3,3 miljardia dollaria etuoikeudesta ja vielä 1,8 miljardia dollaria otaksuttua velkaa.

Shuffle Master

shuffle master logoHyppäämme Ballysta, meillä on Shuffle Master.

Tämä yritys Bally osti sen juuri ennen kuin Scientific Games iski them, so when Bally changed ownership, they took Shuffle Master with them as part of the bargain.

The clue is in the name with Shuffle Master – to a point anyway. Yes, they were known for card shuffling machines (in fact, their Deck Mate product was one of the first of its kind), but they also manufacture gaming tables.

Yrityksen tarkoituksena ei kuitenkaan koskaan ollut tehdä pelejä, he halusivat myydä yksipakkaisen korttien sekoituskoneen korttilaskujen pysäyttämiseksi; mutta kun heidän tuotettaan uhkasi kasinoiden useiden pakkien käyttö vaihtoehtona taistelukorttien laskennalle, Shuffle Masterin omistaja loi yhden pakkan pelin Let it Riden toivoen, että se lisäisi hänen tuotteensa tarvetta.

Kuten arvasit, Let it Ride tuli uskomattoman suosituksi ja toi yritykselle paljon enemmän rahaa kuin heidän sekoituskoneet koskaan tekisivät.

Tämä johdatti heidät pelien luomisen tielle, ja lopulta he tulivat mukaan kolikkopelien ja pöytäpelien maailma, josta Bally löysi ne.

OpenBet

openbet logoTämä on itse asiassa urheiluvedonlyöntialusta, joka tunnettiin alun perin nimellä Orbis Technology ja perustettiin Suomessa vuonna 1996 .

Toinen yhtiön loputon yritysosto, OpenBet tarjoaa etu- ja takapään palveluita rahapelibrändeille Suomessa, Australiassa, Kreikassa ja Kanadassa.

Ne tarjoavat täyden avaimet käteen -ratkaisun koteloiva pelaajatilit ja kaikki niiden yksityiskohdat, vankka ja mukautettava vedonlyöntimoottori, joka käsittelee 3 miljardia vetoa vuodessa, itse käyttöliittymä ja sen sisältämät vedonlyöntiominaisuudet, hallitut kaupankäyntipalvelut ympärivuorokautisella tuella sekä talon ja kolmannen osapuolen urheilusisältöä.

Ladbrokesin ja PaddyPowerin kaltaiset ovat käytti OpenBetin palveluita, joten ne ovat todellakin pelinsä huippua.

OpenBet myytiin Endeavour-nimiselle holdingyhtiölle syyskuussa 2021, mutta jätimme tämän osion pois, koska he ovat olleet niin suuressa roolissa Scientificissa. Pelien historia.

Tieteellisten pelien historia

scientific games officesVaikka Scientific Games perustettiin vuonna 1973, nykyisessä muodossaan yritys voi jäljittää juurensa aina vuoteen 1917, jolloin Australialainen mies nimeltä George Julius perusti Automatic Totalizers Limitedin.

Tämä yritys nimettiin myöhemmin paljon näppärämmäksi Autototeksi, ja alun perin se oli olemassa Juliuksen keksimän automaattisen summauslaitteen rakentamiseksi ja myymiseksi kilparadoilla, jotka tarjoavat parasta vedonlyönti.

Tällä yrityksellä on oma n monimutkainen historia, jota ei kannata käsitellä yksityiskohtaisesti, mutta vuonna 2000 he tekivät onnistuneen 308 miljoonan dollarin tarjouksen Scientific Gamesista, ja uusi yhdistetty yritys tuli tunnetuksi nimellä Scientific Games Corporation.

Liiketoiminta sujui hyvin. , jossa kaksi kolmasosaa kaikista hevoskilpailuissa tehdyistä vedoista Amerikassa menee Autotote-tietokoneiden kautta, mutta tietoturvaongelma sai negatiivisen painostuksen vuonna 2002, kun työntekijä yritti varastaa 3 miljoonaa dollaria käyttämällä hyväkseen suunnitteluvirhettä.

Vain 5 vuotta. myöhemmin tämä virhe unohdettiin, ja Scientific Gamesin ansioksi jopa uskottiin, että se muutti kerran gangsterien johtaman teollisuuden joksikin luotettavammaksi ja yritysyritykseksi.

Vuosien kuluessa yritys teki monia yritysostoja, Joitakin niistä olemme käsitelleet edellä, ja tämä on ollut heidän keskeinen strategiansa liiketoiminnan kasvattamisessa. Sen sijaan, että luottaisi orgaaniseen kasvuun tai omaan kehitykseen, Scientific Games ostaa yrityksiä, jotka jo tekevät sen, mitä liiketoiminta tarvitsee.

Tänään Scientific Games työllistää maailmanlaajuisesti lähes 10 000 ihmistä ja sen vuotuinen liikevaihto tulee säännöllisesti hieman alle 3,5 miljardia dollaria ja kasvaa.